
xa0 عزیزبودن آدمهابه این نیست که وقتی میبینیشون چقدرازدیدنشون خوشحال میشی به اینه که وقتی نمیبینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه.......
ادامه مطلب
آدمای دلتنگ... وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره ومیخندن... یهوسرشون روبرمیگردونن اونوری... یکم ثابت میشن... یواش یواش چشماشون پراشک میشه. xa0 xa0...
ادامه مطلب