عشقم توخیلی خوب ومهربونی منوباتموم بدرفتاری هام تحمل میکنی وکردی !امیدوارم حرفای دیشبم باعث نشه که آخررابطمون اینجاباشه اگه اگه قسمت بودوباهم موندیم میخوام یه قولی بهت بدم !
به همین اماام رضایی که دیشب زیارتش کردم قسمم میخووووورم وقول میدم رفتارموعوض کنم ویه آدم دیگه ای بشم قسم میخورم جواب همه ی خوبیاومهربونیاتوبدم به امام رضا قسم
"واست بهترین میشم"
roz haye tanhaei...ما را در سایت roz haye tanhaei دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15